четвер, 2 червня 2011 р.

День Четвертий

наша ► Бізнес- ідея   ◄ на вікі сторінці
 сьогодні найтяжкішим був етап планування     і треба було багато писати )) але це  ми подужали з  своїм компаньйоном )))   я ще дороби сьогодні   свої схеми в лусідчарді. І ще я сьогодні запізнився на заняття  бо їздив в  оперний театер  але  коли я прийшов то я нічого не пропустив тіки  розминку я  розпитав   свого колегу    він розказав що розминка була інтересною.  Одним слово ми сьогодні дізнались багато чого нового із курсу інформатики  і багато з курсу  економіки  сьогодні був інтересний і пізнавальний урок)))

2 коментарі:

  1. Я рада, що у вас з Тарасом добрі партнерські стосунки, чітко розподіляєте обов*язки, швидко виконуєте вправи і ще встигаєте обговорити ідеї інших наших учасників!:) Так тримати!

    ВідповістиВидалити
  2. дякую але без вашої допомоги ми ніяк )))

    ВідповістиВидалити